۵ پاسخ

تعداد تحرک و شکل اسپرم‌ها عالیه
حجم مایع منی طبیعیه
فقط pH کمی پایین‌تر از رنج طبیعیه که می‌تونه به دلایل مختلفی مثل التهاب پروستات یا عفونت‌های خفیف باشه ولی با توجه به اینکه گلبول سفید طبیعیه جای نگرانی جدی فعلاً دیده نمیشه

مورفولوژی یا شکل ظاهریش خیلی پایین نوشته ده که رنج نرمالش زده ۴۰یعنی ۹۰درصد اسپرم شکل ظاهری خوبی ندارن

خوبه همه چی

PH نرمال اسپرم باید بین ۷٫۱ الی ۸ باشد. همچنین بین ۷٫۲ الی ۷٫۸ نیز طبیعی محسوب می‌شود. اگر اندازه PH پایین و مایع منی خاصیت اسیدی داشته باشد می‌تواند علامتی از مسدود شدن یکی یا هر دو لوله انتقال دهنده اسپرم‌ها باشد

الان میگم بهت

سوال های مرتبط

مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته بیستم بارداری
مامان تو دلیم🥹 مامان تو دلیم🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سلما مامان سلما هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌وهفتم بارداری