گروه خونیمونم یکیه
A+
فکرکنم تیروییدت روبه کم کاریه
پلاکت خونتم از آزمایش قبلیت پایینتر اومده ک توو بارداری طبیعیه پایین بیاد برا منم پایین اومده
سلام ایدز و هپاتیت نداری عفونت داری... قند نداری...
ولی تیروئید کم کار داری اصولا قرص میدن البته زیر ۵ هست ولی زمان بارداری قرص میدن
فقط اولی ک قندته بالاتر از حد نرماله
......
.....
......
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.