امروز قراره برم سونو وزن اینقدر خوشحالم ک چی😂

۷ پاسخ

منم😂

منم دوشنبه میرم😍😍😍

الهی همه مامانا ی باردار به این روزای قشنگ‌برسن

منم امروز میرم 😍انقدزوق دارم نی نی رو ببینم

با دل خوش برگردی

جووونم . منم چهارشنبه میخوام برم انقد ذوق دارم از الان که نگو . پسرمم قول گرفته اینسری بیاد داداششو ببینه

چن هفته ای

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد