زیاد بودن آب جنین تو هفته من طبیعیه ؟؟؟

۳ پاسخ

از شما چنده
منم زیاده بخاطر دیابت بارداری

من سونوی اخرم ۲۵ بود کیسه ابمم نترکید نگران نباش بسپار ب خدا

کم و زیاد بودنش خوب نیس البته دیگ شما اخرته ممکنه کیسه ابت پاره شه

سوال های مرتبط

مامان نی نی ممد مامان نی نی ممد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری