آب دور جنین زده ۲۰ تو هفته های من خوبه؟؟زیاد نیس احیانا؟؟😑

۶ پاسخ

بر من ۱۲دیگه نمیدونم زیاده یا کم

اب کم بخور شرینیجات و کلا مایعاتت رو کمتر کن

برای من تو سونو مدل دیگه‌ای میزنه اصلا نمیفهمم چنده
نمیدونمم ولی نرمالش چنده😅

یکم زیاد عزیزم

واسه من ۱۰😶۵ تا بمن قرض بده از لب مرز دربیام🤣

لب مرزه ولی چون هفته ات زیاده اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۷ ماهگی
مامان شومبول طلا مامان شومبول طلا ۳ ماهگی