بر من ۱۲دیگه نمیدونم زیاده یا کم
اب کم بخور شرینیجات و کلا مایعاتت رو کمتر کن
برای من تو سونو مدل دیگهای میزنه اصلا نمیفهمم چنده
نمیدونمم ولی نرمالش چنده😅
یکم زیاد عزیزم
واسه من ۱۰😶۵ تا بمن قرض بده از لب مرز دربیام🤣
لب مرزه ولی چون هفته ات زیاده اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.