۵ پاسخ

سلام عزیزم کجارفتی سنو

اب دورش یه کوچولو زیاده فکر کنم
برا من ۱۹بود دکتر گیر میداد می‌گفت بالاس
سعی کن شیرینیجات و میوه کم بخوری مخصوصا میوه های این فصل ک هندونه و خربزه و ایناس

خوبه عزیزم آب دورش سعی کن زیاد نشه و وزنشم خوبه

اره خوبه ولی سعی کن مایعات هندونه اینارو کمتراستفاده کنی ک یوقت بیشترنشه

خوب

سوال های مرتبط

مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۷ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۴ ماهگی