خانما میگم اب دور جنین زده ۱۱۲ میلی لیتر چطوریه خوبه

۳ پاسخ

هردوساعت ی لیوان اب بخور بجای اینکه یهو‌دولیوان اب بخوری

11هس برای شمانرماله

خوبه نرماله

سوال های مرتبط

مامان آقا یزدان🩵 مامان آقا یزدان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۷ ماهگی
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری