من یکی دارم دوس دارم دومی رو بیارم ولی شرایطم اوکی نیست
من باردارم و بچه دومم
دختر دومم 46روزه دنیا اومده..دوتا میخاستم تک فرزندی نمیخاستم
متاسفانه من بچه دومممه ناخواسته بود
من واسه دومی خیلی تردید دارم و واقعا نمیدونم کی اقدام کنیم ک هم پسرم اذیت نشه هم دومی هم خودمممم چون اصلااا حسش و ندارم و فقط واسه اینکه تک فرزندی دوست ندارم میخوام بیارم
من باردار نیستم
وتا چندسال دیگه م نمیخوام بیارم😄😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.