۶ پاسخ

من یکی دارم دوس دارم دومی رو بیارم ولی شرایطم اوکی نیست

من باردارم و بچه دومم

دختر دومم 46روزه دنیا اومده..دوتا میخاستم تک فرزندی نمیخاستم

متاسفانه من بچه دومممه ناخواسته بود

من واسه دومی خیلی تردید دارم و واقعا نمیدونم کی اقدام کنیم ک هم پسرم اذیت نشه هم دومی هم خودمممم چون اصلااا حسش و ندارم و فقط واسه اینکه تک فرزندی دوست ندارم می‌خوام بیارم

من باردار نیستم
وتا چندسال دیگه م نمیخوام بیارم😄😄

سوال های مرتبط

مامان ♥ارغوان جان♥ مامان ♥ارغوان جان♥ ۴ سالگی
مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی
مامان دو گل پسر مامان دو گل پسر ۱۷ ماهگی
مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی
مامان آویدوآروین مامان آویدوآروین ۴ سالگی
مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی