۳ پاسخ

مال منم بالاست
میگن خوبه انگار واکسینه هستی دیگه

فک کنم قبلا گرفته الان تو بدنش آنتی بادی هست که نشونه خوبیه .البته از پزشک سوال کن حتما

سرخجه هس باید واکسن بزنی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گردو💙 مامان گردو💙 هفته بیست‌وسوم بارداری