ان تی ۱.۳۹ خوبه
اون پایین هم توضیحات نوشته اصلا ربطی نداره به ان تی شما
خداروشکر خوبه عزیزم
ولی باتوجه به چیزایی که گفتی کاش برای سونو رفته بودی محیا ضیا عزیزی
هم سونو رو کامل فارسی میده بهت هم وقتی داره بچه رو نگاه میکنه خودش کامل برات توضیح میده و وضعیت بچه رو میگه بهت و هم اینکه اصل عکس و فیلمای نی نی رو بهت میده یه یادگادی خیلی خوشگل برات میمونه
به شما نگفته های ریسک کلا درباره بیماران های ریسک توضیح داده عدد انتی شما خوبه
کاش این جوانمرد فارسی مینوشت 🥺
الان امروز رفتی دوباره؟ نپرسیدی؟ اگ چیز مهمی بود میگفتن حتما
کجا نوشته اینو؟
ینی ریسک بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.