سلام مامانا هیندونه خوردم اشکال نداره

۲ پاسخ

نه اوکیه زیا‌د نخور فقط دلشم درد گرفت دمیترونش بده

من خیلی وقته میخورم بخاطر زردی بچم

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی 💕 مامان محمد مهدی 💕 ۵ ماهگی
مامان لوبیا🫛 مامان لوبیا🫛 ۱۱ ماهگی