مامانا تو هفته ی من رنگ‌مو عیب نداره؟

۷ پاسخ

والا دکتر من گفت اصلا انجام‌ نشه

اگر خودت بخوای تو خونه بزاری رفتی رنگ بخری بگو بدون امونیاک میخوام

دکلره ک اصلا نباید کنی اما رنگ موی بدون امونیاک میشه

ناخن ،مو، مژه ،کراتین، اپیلاسیون ،موبر همگی عیب داره

همش عیبه
عزیزدل

خب نیست

داره.

سوال های مرتبط

مامان ساداتی مامان ساداتی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری