۱۱ پاسخ

این نینی جنسیتش چیه😊

من ۱۶هفته بود احساس کردم یادش بخیر

۱۵ هفته برامنم‌ نبض بود

من تاالان هیچ حسی نکردم

من که تاالان هیچی حس نکردم😑

من۱۷هفته فهمیدم

سمت چپ شکمم حسش میکردم و به این موضوع شک داشتم 6 هفتگی رفتم سنو تشکیل قلب دستگاه سنو رو فقط سمت چپ شکمم گذاشت دیگه مطمئن شدم

جفت منم خلفی هست
تو 6 هفته حس کردم

من دو س روزه ی چیزایی حس می‌کنم🥺

من 17 هفته متوجه شدم

15هفته من متوجه شدم

سوال های مرتبط

مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی
مامان علیرضاوتودلیم مامان علیرضاوتودلیم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دیار🤎🧸 مامان دیار🤎🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی