۸ پاسخ

به من گفته ۳۶

38 هفته تمام
برای من 38 هفته و 5 روز بود

اره نیمه دومی بهتر

۳۸هفته ۴روز

هفته ۳۷حاملگی

اره دخترم چهل دوهفته اومده بدنیا

نمیشه بزاریم سرموقعه که ان تی نوشته بریم ان تی زده دو مهر من میخوام همون دو مهر بیاد به دنیا که نیمه دومی باشه

۳۸ هفته میکنن دیگه مگه بچه دوم سزارین هفتش فرق میکنه من نمیدونستم

سوال های مرتبط

مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری