خانم های سزارینی دوم سنو چسبندگی انجام دادید

۶ پاسخ

بله خداروشکر چسبندگی نداشتم

اره من دیروز انجام دادم . از بالای ناف سنوگرافی کرد

بله گلم ۲۸ هفتگی معمولاً باید انجام بدی تا دکترت خیالش راحت بشه تا بتونه عملت کنه نامه بدع

چه جوری سونوش شکمی هست؟

کی باید انجام بدیم؟

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حبه قندم🩷 مامان حبه قندم🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری