آزمایش ۱۶هفته فکرکنم باید بری
اگه واجب نیست نرو خیلیا غربالگری دوم آزمایش نرفتن
آنومالی هم ۱۸هفته سه روز بهترین موقع است
منم ۱۹هفته یک روز رفتم
۱۶ هفته کواد مارکر
۱۸ هفته و ۳ روز آنومالی
خب پس این سونویی ک تا ۱۶هفته باید بریم چیه؟؟؟
از۱۸هفته تا۲۴ هفته بایدبری
۱۸ هفته و فک کنم ۳ روز
18هفته 3روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.