خانما هفته چندم رفتین غربالگری دوم؟

۶ پاسخ

آزمایش ۱۶هفته فکرکنم باید بری
اگه واجب نیست نرو خیلیا غربالگری دوم آزمایش نرفتن

آنومالی هم ۱۸هفته سه روز بهترین موقع است
منم ۱۹هفته یک‌ روز رفتم

۱۶ هفته کواد مارکر
۱۸ هفته و ۳ روز آنومالی

خب پس این سونویی ک تا ۱۶هفته باید بریم چیه؟؟؟

از۱۸هفته تا۲۴ هفته بایدبری

۱۸ هفته و فک کنم ۳ روز

18هفته 3روز

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری