۵ پاسخ

اونت از همشون بهتره

اونت خوبه اگه برات گرون بود یومامی دقیقا همونه ارزونه
شیشه پسر من اونت بود آخرا خیلی گاز میزد سرشیشه تندتند پاره میشد دیگه اونت گرون بود یومامی میگرفتم به اونت میخورد

من با اونت موافقم

دکتر برونز و اونت و بیبی سیل تعریفشو میکنن

ولی من خودم برند یومامی و بیبی لند گرفتم که خیلی ارزونه چون میخوام شیر خودمو بدم
اگه نیاز شد اون موقع شیشه خوب میگیرم

شیشه شیر فقط یه مدلی بخر که سر شیشه شیر اوتودنسی باشه بچه راحت تو دهنش میتونه بخوره از اون سرشیشه گردا اصلا نخر بچه تو دهنش اینور اونور میکنه نمیتونه بگیره بخوره

سوال های مرتبط

مامان موچی❤️ مامان موچی❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو ۱۱ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان SOHI🩵🪽 مامان SOHI🩵🪽 ۷ ماهگی