خانما چ شیشه شیری خوبه؟

۵ پاسخ

من اونت خریدم

شیشه شیشس دیگ خوب بدنداره من بیبی لندگرفتم واس دخترم نه مشکلی داشت نه چیزی الانم همونوگرفتم

من دکتر براون میخام بگیرم

میگن اولش بیبی لند بگیر اگه شیر خودتو نگرفت بهترشو بخر بیبی لند خیلی تعریف کردن قیمت مناسبی هم داره

من اونت گرفتم

سوال های مرتبط

مامان موچی❤️ مامان موچی❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقولوها مامان مامان دوقولوها هفته سی‌ودوم بارداری