۱۲ پاسخ

من اصلا هنوز بهداشت نرفتم

من تا حالا تو بهداشت گوش ندادم،یه بار دو هفته پیش دکترم تو مطب گذاشت شنیدم

بهداشت که به من گفته هر دو هفته بیا

من یبار ۱۵ هفته رفتم دو سه روز پیشم دکترم برام صداشو گذاشت

مم بچه سومم رو باردارم
تاحالا برا مراقبت بارداری بهداشت نرفتم

من تا حالا نرفتم

تاحالا بهداشت نرفتم سنو هم تا الان حدودا دوهفته ی بار سه هفته ی بار رفتم

من الان هر موقع نگران بشم میرم چون حرکاتش رو حس میکنم
شما که هنوز حس نمیکنی هر دو هفته برو

دوست دارم این هفته هم برم 😂

من بخاطر وزنم هر دوهفته مراقبت دارم میرم خودشون میزارن برام

من هفته پیش رفتم برام گذاشت

سونو زیادی خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان دلارا و دایان مامان دلارا و دایان ۹ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان یاشار❤️ مامان یاشار❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان دلارا و تو دلی مامان دلارا و تو دلی هفته هفدهم بارداری