۷ پاسخ

عزیزم مبارکش 😍
انشاالله پسر منم راحت در بیاره شکل گرفته ولی هنوز در نشده

زیر لثه اس هنو؟

مبارک باشه عزیزم

ووییییی مال من 24ساعت تب و بی حالی و بی قراری شدید

اوف مال دختر من پس کی رویت میشهههه

واااای مبارکه

چه علائمی داشت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معصومه مامان معصومه ۱۷ ماهگی
مامان پرنسس فلورا👼🏻👑 مامان پرنسس فلورا👼🏻👑 ۱۰ ماهگی
مامان حسین👶🏻💙 مامان حسین👶🏻💙 ۱۴ ماهگی
مامان آیهـــــانمــ مامان آیهـــــانمــ ۱۷ ماهگی
مامان آیهـــــانمــ مامان آیهـــــانمــ ۱۷ ماهگی
مامان ارغوان 👧🏻 مامان ارغوان 👧🏻 ۱۵ ماهگی
مامان لنا🥹🥥 مامان لنا🥹🥥 ۹ ماهگی