رفتم سونو برا تو دلیم🥰

۷ پاسخ

ایشاالله که سالم سلامت باشه

تو چند هفته نشون میده تشکیل قلب

ان شاالله هرچی خیره بشه گلم

میترسم بچم مشکل داشته باشه، گفتن اصولا شش هفته قلب تشکیل نشده ولی قلب نی نی من نشکیل شده بود

تشکیل قلب رفتی؟

زوده ک

من شش هفتمه گفتن نی نیت یکم نسبت به هفته اش بزرگه،، ایرادی ک نداره؟

سوال های مرتبط

مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) هفته بیستم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان بچهام مامان مامان بچهام هفته چهاردهم بارداری