۱۱ پاسخ

سیب زمینی سرخ شده خوردم رو دلم مونده

چرا با پودر نمیزنی

سلام ما ایتا گروه مادران باردار داریم.این دورانو کنار هم سپری میکنیم و کمک همدیگ هستیم🥰
اگه دوست داشتی پیام بده بیا کنار ما❣

چ مارکی میخرین ک خوبه ؟ و برای کجا استفاده میکنید ؟

فکر میکنم ضرر داشته باشه دقیق نمیدونم ...

نزن شیمایی ضرر داره

گیاهی از عطاری بگیر ضرر نداره

پودر موبر ضرری نداره من استفاده کردم
ار دکتر هم پرسیدم گفتن ضرر نداره

نح بابا منم استفاده مکنم

من همش استفاده میکنم مشکلی نداشته تا الان

شنیدم ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری