خانوما تکون خوردن زیاد بچه خوبع یا بده ؟😃

۷ پاسخ

معلومه ک خوبه مشخصه جاش خوبه من ک تا ب وروجک خودم چیز شیرین ندم یا حرف نزنم تکون نمیخوره اقا😂

خوبه گلم

عزیزی😘

سلام ما ایتا گروه مادران باردار داریم.این دورانو کنار هم سپری میکنیم و کمک همدیگ هستیم🥰
اگه دوست داشتی پیام بده بیا کنار ما❣

خوبه یکی از نشونه های بچه باهوش همیشه

یعنی کمی فضول تشریف دارن فسقلی تون😂

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهد💙🩵 مامان ماهد💙🩵 ۴ ماهگی
مامان جوجو ممد💕 مامان جوجو ممد💕 ۶ ماهگی
مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرم و تودلیم مامان پسرم و تودلیم هفته بیست‌ویکم بارداری