سلام کسی عمل پساری و سرکلاژ انجام داده

۵ پاسخ

من پساری داشتم خیلی راحته نه درد داره نه اذیتی
مثل معاینه میذاره واست
سرکلاژه که آدم می‌ترسه
دهانه رحم رومیدوزن

من سرکلاژم
طولت چنده ؟

ایشالله هممون ب خوبی زایمان کنیم

من سرکلاژم عزیزم قرار این هفته م پساری بزارم ایشالله

من پساری دارم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسر مامان پسر هفته سی‌وچهارم بارداری