سلام خوبین تا حلا کسی عمل سرکلاژ انجام داده؟

۱۲ پاسخ

چون سه بار زایمان کردم گلم😅دوتا دارم این بچه سوم ..رو هرسه تاشون سرکلاژ شدم😄

بله عزیزم سه بار سرکلاژ شدم😅

من با سرویکس ۲۸

من ۲۴ هفته انجام دادم. بی هوش بودم چیزی نفهمیدم. بعدش هم درد نداشتم. فقط حدود ۱۰ روز لکه بینی داشتم ولی بعدش خوب شد.

منم شاید احتیاج بشه خیلی میترسم

منم انجام دادم

بله من انجام دادم ۱۸ هفته و۲۰هفته ام پساری گذاشتم

من انجام دادم

من ۱۲هفته ۲۹/۵بودسرکلاژکردم

بله اکثرا دیگه انجام میدن

سلام من انجام دادم خیلی راحته بیهوش کردن اصلا چیزی نفهمیدم

در شرفیم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وسوم بارداری