سلام خوبین کسی تا حلا اکو قلب جنین انجام داده

۷ پاسخ

من چون دیابت بارداری دارم دکترم گفت بهتره انجام بدی
و خداروشکر خوب بود

من دیروز انجام دادم

منم رفتم گفتن یه سوراخ ریز بین دوحفرش داره ک دوهفته بعد تولد ازبین میره البته باید ببریمش دوباره اکو

اره منم انجام بدی خوبه خیالت راحت میشه

من انجام دادم هفته اینده هم دارم

من دوبارم انجام دادم

من انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سوین مامان سوین ۲ ماهگی
مامان نِلا👼🏻💕 مامان نِلا👼🏻💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گیلاس🍒💞💖 مامان گیلاس🍒💞💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مازیار😍 مامان مازیار😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهان و ماه گل مامان ماهان و ماه گل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری