من انجام دادم واسه اطمینان بیشتر
برای من توی ۱۶هفته نوشت نرفتم و دکترمو بعدش عوض کردم
دکتر جدیده هیچی از اکو نگفت اخه تو سونو هام ضربان قلب رو چک میکنن
چند هفته باید برای اکو قلب جنین بریم من هنوز نتونستم برم؟
اره من انجام دادم ۱۸هفته بودم واسه قلبه جنینه مثل سونوگرافی هست خوبه ضرر نداره انجام بده خیالت راحت میشه
من انجام دادم .برلی قلب جنینه دیگه چک میکنیم که سالم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.