سلام خانوما کسی اکو قلب جنین انجام داده برای چیه؟

۵ پاسخ

من انجام دادم واسه اطمینان بیشتر

برای من توی ۱۶هفته نوشت نرفتم و دکترمو بعدش عوض کردم
دکتر جدیده هیچی از اکو نگفت اخه تو سونو هام ضربان قلب رو چک میکنن

چند هفته باید برای اکو قلب جنین بریم من هنوز نتونستم برم؟

اره من انجام دادم ۱۸هفته بودم واسه قلبه جنینه مثل سونوگرافی هست خوبه ضرر نداره انجام بده خیالت راحت میشه

من انجام دادم .برلی قلب جنینه دیگه چک میکنیم که سالم باشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته چهلم بارداری
مامان گیلاس🍒💞💖 مامان گیلاس🍒💞💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین هفته بیست‌وهفتم بارداری