سلام کسی اکو قلب جنین انجام داده

۵ پاسخ

بله من انجام داده بودم همش محض اطمینانه

بله عزیزم

بله راحته مثل سونو

اره ی بار ۱۸ هفته بعد انومالی ی بارم تو ۲۴ هفته باید برم ک خداروشکر تو ۱۸ هفته همه چی نرمال بود

برا من موقع ان تی ضربان قلبش ۱۸۰بود
بهم گفت با انومالی برم که ۲۰ ابان هست
البته من ان تی استرس داشتم خودم ،چون مثلا هی میگفتن برا سلامت و سندروم و ایناست

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نِلا👼🏻💕 مامان نِلا👼🏻💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گیلاس🍒💞💖 مامان گیلاس🍒💞💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مازیار😍 مامان مازیار😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهان و ماه گل مامان ماهان و ماه گل هفته بیست‌وششم بارداری