۵ پاسخ

من همین حدودای 20هفته بودم فرستاد هزینه شم سه ملیونه.کلا الکی فرستاد مشکلی ن‌ دیده بود ن چیزی فقط برا اینکه برا همکارش مشتری بفرسته.جیب مارو خالی کنه...
ولی شما اگه مشکلی هست یا خدایی نکرده چیزی دیده تو سونو انجامش بده برا خیال راحت

من هفته ۲۲ انجام دادم

من هفته ۱۹ انجام دادم

من یک شنبه هفته دیگ‌نوبت دارم

من هفته ۱۸ انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی
مامان مازیار😍 مامان مازیار😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نِلا👼🏻💕 مامان نِلا👼🏻💕 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گیلاس🍒💞💖 مامان گیلاس🍒💞💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهان و ماه گل مامان ماهان و ماه گل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری