خانوما بعد واکسن تب تا چند درجه باشه اوکیه؟

۲ پاسخ

بالای 38خطرناکه باید زیر 38باشه

درجه 38

سوال های مرتبط

مامان رضا کوچولو♥️🥹 مامان رضا کوچولو♥️🥹 ۹ ماهگی
مامان لیام کوچلو مامان لیام کوچلو ۱۵ ماهگی