خانوما از بیمه تکمیلی دی راضی هستین؟؟

۵ پاسخ

مثلا زایمانم بدون بیمه دانا میشه ۲۰ خورده ای با بیمه میشه ۲ تومن

مال من داناعه محشره

نه تو شهرستان هر جا می رم قرار داد ندارن کاغذ می دن اونم با هزار دردسر باژد برسونم دست نماینده و ....

مامانم اینا دارن ،اصلا خوب نیست
جای دیگه هم تکمیلی گرفتن

بله...

سوال های مرتبط

مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری