۲ پاسخ

میگن همون اول به پهلو بخوابید ولی من نمیتونم بالا میارم باید به کمر باشم سرمم کلی بالاتر

دمر خو از اول نباید بخوابی.طاق باز هم از 14*15هفته نخواب تا عادت کنی

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ناز پسر🩵 مامان ناز پسر🩵 ۴ ماهگی
مامان اسماءوپسرکم😍💙 مامان اسماءوپسرکم😍💙 ۲ ماهگی
مامان ناز🌸ل ماه 🌸ل مامان ناز🌸ل ماه 🌸ل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته دوازدهم بارداری
مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته سیزدهم بارداری
مامان نفسیییییی
عششششقم مامان نفسیییییی عششششقم هفته چهاردهم بارداری