خانما چند روز بعد اقدام بیبی بزنم؟

۵ پاسخ

اگه میخای بهت استرس وارد نشه سه الی چهار روز از موعود پریود بگذره بزن ان شاءالله مثبت ، اینکه میگن ۱۴روز و ۲۰روز ممکن منفی بشه و استرس بگیرین .

باید پریود نشی ۱۰ روز گذشت ازمایش بده

14 روز

یه هفته بعد از تاخیر پریود

میگن ۱۴ الی ۱۶ روز

سوال های مرتبط

مامان نورا😍 مامان نورا😍 ۱ ماهگی
مامان پسـته🤰🏻 مامان پسـته🤰🏻 هفته سیزدهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سامیار ♥️ مامان سامیار ♥️ قصد بارداری