۴ پاسخ

عالی من ۲۹رفتم ۱۳۵۰بود

من سی هفته یک و چارصد بود

اره عزیزم خوبه منم همینطور بودم

اره عزیزم خوبه ماشاالله

سوال های مرتبط

مامان دلسا💕 مامان دلسا💕 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی