دوستان امروز رفتم سونو رشد وزنش ۱۲۰۰ بود خوبه ؟

۷ پاسخ

اره منم تو همین هفته رفتم ۱۱۶۷بود

اره عزیزم خوبه

اره عزیزم خوبه

اره الان خوبه بعد این وزن می‌ره بالا

کجا سنو رفتی

جند هفته جند روز بودی؟

بله خوبه

سوال های مرتبط

مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا روزهای ابتدایی تولد