۱۱ پاسخ

من ۱۹ هفته رفتم واسه آنومالی سرویکس ۳۱ ، وزن جنین ۳۰۵

۳۵و وزنش ۲۵۰

سرویکس ۳۹ وزن ۲۶۰

۳۴، وزن ۱۹۵

من۴۳وزن۲۲۰

من ۲۸ وزن ۱۲۹

من انومالی رفتم طول سرویکس کدومشه نفهمیدم تو برگ سونوم

ولی خب دکترم نشون دادم گفت هیچ مشکلی نداره

37 برامن‌سونوگرافم گفت خوبه

سرویکسم ۲۹ وزن جنین ۱۷۴

۳۴ دکترم گف پایینه نوشت سنو واژینال نرفتم 😬

سرویکس ۳۵

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان دردونه قلبم❤️ مامان دردونه قلبم❤️ ۹ ماهگی
مامان جوجه فسقلی🐣 مامان جوجه فسقلی🐣 ۳ ماهگی
مامان علی اقا مامان علی اقا روزهای ابتدایی تولد