مامانا وزن نی نی تون تو آنومالی چقد بود؟

۲۳ پاسخ

۳۶۰ گرم

سلام مامانا شما سن بارداری دوقلوهاتون باهم یکی بود؟؟یا فرق داشتن

نی نیت چیه عزیزم

۲۳۰.

۲۳۳

چرا برا من ننوشته بود

۱۸۸که گفتن وزنش کمه

۲۱۴ گرم

من دوقلوهام 260گرم 18هفته 4روز بودن🥹

218گرم بود

۲۴۰ .

265 برامن

اصلا مهم نی وزن انومالی
از هفته 30ب بعد مهم وزن

200گرم از من بود

۲۷۶بود

۱۷هفته بودم ۲۲۰گرم

۲۲۰ گرم بود

کجا میزنه وزن بچه؟؟

بود۱۶۵

۲۳۸ گرم بود

یکشنبه رفتم سنو ۵۳۰ گرم

190برا شما چند بود

انومالی فک کنم ۲۳۲ گرم

سوال های مرتبط

مامان جوجه فسقلی🐣 مامان جوجه فسقلی🐣 ۳ ماهگی
مامان نی نی 😍🫀💙 مامان نی نی 😍🫀💙 ۵ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد