مامان گلیا
بیاید بگید تو آنومالی وزن نی نی تون چقد بود؟
مال من ۲۶۰ بود خوبه؟

۷ پاسخ

۱۷هفته و ۳روز
۲۳۰گرم

۱۸هفته ۲۰۰گرم
کمه؟

من ۱۷ هفته و ۵ روز بود ۲۱۸ گرم

من ۱۸ هفته کامل ۲۳۴ بود وزنش کمه یعنی
هنوز جای دکترم نرفتم

چند هفته چند روز رفتی همه چی معلوم بود جنسیت هم گفت

19 هفته 262گرم

باید بر اساس هفته و روز بگی

سوال های مرتبط

مامان نی نی 😍🫀💙 مامان نی نی 😍🫀💙 ۵ ماهگی
مامان جوجه فسقلی🐣 مامان جوجه فسقلی🐣 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد