ب بچه هاتون کیوی میدین‌ اشکالی نداره؟

۵ پاسخ

اصلا نده حساسیت زا

کیوی و توت فرنگی حساسیتشون بالاست

من دادم خورده

حساسیت زا هست نده

ندادم تا حالا یعنی نمیخوره خودشم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۲ سالگی
مامان السا و آرکان🧿❤️ مامان السا و آرکان🧿❤️ ۲ سالگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۲ سالگی
مامان ۲قلوها مامان ۲قلوها ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی