۲ پاسخ

منم دارم

سلام .عادیه عزیزم .من تا هفت هفته درد داشتم اگه لک بینی ندارید درد کاملا عادیه ،به علت بزرگ شدن رحم و کش آمدن رباط های اطراف هست

سوال های مرتبط

مامان کوهیار🩵 مامان کوهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق:) مامان فندق:) هفته هفدهم بارداری