تو هفته هشتم اینا درد زیر شکم و کمر طبیعیه؟در حد پریودی

۵ پاسخ

اره ادم حس بدی داره

خانما من هفته 8هستم سمت چپم درد می‌کنه ،کسی هست اینجوری باشه

بله عزیزم طبیعیه نگران نباش چون پریود نمیشی فقط دردش هست

آره عزیزم بچه جا باز میکنه بهت فشار میاد

ارههه منم ب این حس دچارم

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گیلاس 🍒 مامان گیلاس 🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری