سلام برایه شیرزیاد شدن چی بخورم و چیکار بکنم شیر ندارم

۴ پاسخ

تخمه افتابگردون‌ یا‌ کدو وبلال‌ عالی

چای نبات

من که تعجربشو ندارم میگم آب دار باشه هم غذا هم مقوی غذا که آب گوش بعد ماکارونی که قند داره خوبه سینه مرغ اینا شیر ادمو زیاد میکنن

قرص شیرافزا لاکتاول
اب هویج
چای و خرما
ماهی

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی
مامان مامان دیانا مامان مامان دیانا ۹ ماهگی