سلام مامانا چی بخورم شیر کنم اصلا شیر ندارم

۶ پاسخ

قرص شیر افزا خیلی رو من تاثیر داشت کنجد و کشمش تفت داده هم خوبه

قطره شیر افزا
مایعات

شیر افزا بخور بعد هیچی مثل مکیدن بچه خوب نیست

آبگوشت ،ماکارونی، دلستر
شربت شیر افزا هم هست
باید بچه مک بزنه شیر بیاد تو سینه
هر چی بیشتر مک بزنه شیرت بیشتر میشه

چایی با عسل،آب گوشت،خرما،لیمو شیرین،قرص لاکتاول

سلام چیزای آبدار بخور بعدشم بده بچت مک بزنه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی