۶ پاسخ

مبارکه نیهان جون 😍😍❤
عزیزم دکترا میگن دستکش برای بچه خوب نیست میگن باید دست بچه باز باشه و به همه چیز دست بزنه تا حس لامسه اش زود فعال شه و حس لامسه اش قوی باشه باز خودت مادری خودت بهتر میدونی چی برای بچت خوبه فقط خواستم نظرمو بگم 😊

خدا حفظش کنه واستون

ای جان هزار ماشالا

ماشاالله 🧿خدا حفظش کنه 😍

اوخ قلبم رف براش🥺❤

اییی خدااا😍از چشم بد دور باشه 🧿🧿

سوال های مرتبط

مامان بچه جون مامان بچه جون ۸ ماهگی
مامان کربلایی بهار 🌸 مامان کربلایی بهار 🌸 ۲ ماهگی
مامان آیلین و آوین مامان آیلین و آوین ۱۶ ماهگی