۱۰ پاسخ

ای جانمم خداحفظش کنه براتون عزیزم 😍😍

مبارکه عزیزم

اخییی تو چقد خوبی چقد خوردنی میام شب دزدی میخولمت👶🤗❤🌹🤤🤤🤤🤤

وووی ننه😍

سلام عزیزانم من 25روز میشه که زایمان کردم ولی هنوزم بخیه ها خوب نشده دو تا از بخیه های داخلی عفونت کرده هر کاری میکنم خوب نمیشه میشه لطفاً منو راهنمایی کنید

ای جانم😍کوچولوی بانمک♥

بردی اتلیه

وای نمکی😘🧿

وای ننه جووونم❤️❤️خدا حفظش کنه

بویییی نَنِهههههه🐣🥹😽

سوال های مرتبط

مامان 🐣ارتین🐣 مامان 🐣ارتین🐣 ۱۳ ماهگی
مامان کوپولی💙 مامان کوپولی💙 ۴ ماهگی
مامان هانا🐣💕 مامان هانا🐣💕 ۳ ماهگی
مامان مــهـ♡ـدیار مامان مــهـ♡ـدیار ۷ ماهگی