منفیه دیگع مگه نه.؟

تصویر
۷ پاسخ

بنظرم هاله داره

بله منفیه از کاندوم استفاده کن نه نازایی داره نه ضرری چیزی

آره منفیه
از روش پیشگیری مطمئن استفاده کن

اره😭من بجات سکته رومیزدم😂💔

اگه بگم نه چی میکنی

اره عزیزم

آره

سوال های مرتبط

مامان وروجکم🩶✨️ مامان وروجکم🩶✨️ ۱۴ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۳ ماهگی
مامان الین و ریان مامان الین و ریان روزهای ابتدایی تولد
مامان الناز مامان الناز ۹ ماهگی
مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی
مامان آقا ویراد😍 مامان آقا ویراد😍 ۱۶ ماهگی
مامان نِلین🌼 مامان نِلین🌼 ۱ سالگی
مامان امیر علی🦋 مامان امیر علی🦋 ۱۷ ماهگی