۳ پاسخ

من ی بار تو خیابون فارابی درمانگاه زدم

چیزی نیست که همه جا میزنن

من درمانگاه میرم یا بیمارستان دیشب هم دوتا زدم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته ششم بارداری