خانما شما ناخن نی نی هاتون رو کی گرفتین؟؟؟

۴ پاسخ

هروقت بلند شد و دیذی ک صورتشو چنگ میزنه در کل فرق نداره

۷روزگی

تقریبا ۱ هفتگی
من از یک ماهگی ب بعد از سوهان برقی استفاده میکنم خیلی راضیم. زودتر میگن استفاده نکنید.

۲۰ روزگی هر وقت دیدی ناخون هاش بلند شده بگیر

سوال های مرتبط

مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 ۲ ماهگی
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان مـღـرســام 💙 مامان مـღـرســام 💙 ۱۳ ماهگی