مامانا برای زردی نوزاد چی خوبه؟

۷ پاسخ

من بچم بیمارستان یستری بود زردیش رو۱۷بود پرستاربهم گفت تااینجایی فقط شیرخشک بهش بده باورکن ی روزبیشتربستری نبود تواین ۲۴ساعت فقط بهش شیرخشک دادم زردیش اومدرو۸مرخصش کردن

ببندش به شیر فقط 🙂

مادری که شیرخوذش ب بچه میده نباید لب ب شیرینی و چربی بزنه برا زردی اصلن خوب نیست و اصلن بچه رو ب گرمی نگیر بزار لباس نازک تنش باشه

شیرخشک بهش بده تا زمانی زردیش خوب میشه

قطره نئوناستر که شیرخشت تصویه شده هست

خودت ترنجبین بخور شیر بده همین

شیر زیاد بهش بده که شکمش زیاد کار کنه...با عرق کاسنی پاهاشو بشور ...قطره بیلی ناستر...خودت هم خنکی بخور مثل عرق کاسنی و شیر خشت

سوال های مرتبط

مامان نيهان 💕 مامان نيهان 💕 ۱ ماهگی
مامان ادیب💙 مامان ادیب💙 ۱۰ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۵ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۹ ماهگی
مامان 🌊 ساحل 🌊 مامان 🌊 ساحل 🌊 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان طهورا مامان طهورا ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۰ ماهگی