برای زردی نوزاد چی خوبه

۹ پاسخ

اگه شیر خودتو میدی خودت اب انار زیاد بخور طبیعی

پسر منم زردی داره

ببر دکتر قرص و شیرخشک بده سریع میاد پایین

دختر من سه روزگی بستری شد ولی بهد ترخیص دوباره رفت بالا.بردیم دکتر 15بود.دوباره رفت زیر دستگاه 8روزگی9شد.فرداش دوباره13شد.دکتر گفت دماش رو زیاد نکنید تند تند شیر بخوره خطرش تا پانزده روزگیه.آزمایش ادرار هم نوشت.18روزگی زردیش خوب شد دیگه

حتما ببرید بیلی روبین چک کنن
و اینکه اگر شیر خودت کمه حتما کنارش شیر خشک هم بده تا از طریق مدفوع از بدنش خارج بشه

تند تند شیر بهش بده تا زردیش از مدفوع دفن بشه

شیرخشت و ترنجبین عالیه

فقط تند تند شیر بده هیچ چیز دیگه ای خوب نیست و سعی کن چیزای گرمی و زرد نخوری

حتما ببرید دکتر دارو میده زردی میاد پایین
تغذیه خودتون زیاد کمکی نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان ادیب💙 مامان ادیب💙 ۱۰ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۹ ماهگی
مامان 🌊 ساحل 🌊 مامان 🌊 ساحل 🌊 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان طهورا مامان طهورا ۳ ماهگی
مامان نيهان 💕 مامان نيهان 💕 ۱ ماهگی
مامان ماوا مامان ماوا ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی ها مامان نی نی ها ۱۱ ماهگی